onsdag, mars 10, 2010

Swapkorten Här!


I måndag trillade swapreceptkorten in via posten, jag blev jätte glad.
Vi är 5 stycken i gruppen som det ser ut nu, och temat denna gången var vegetarisk mat. Jag själv Hillevi Kristensson är ny i gruppen min väninna Li Plato undrade om det blev en plats över om jag inte ville gå med i detta, och jag ångrar inte att jag gjorde det för vilka jätte fina swapkort det kom med posten.
Det första kortet som ni ser här kommer ifrån Camilla Holm receptet som vi fick av henne är ungsrostad zuccini med godsaker.
Man får nog inskaffa en sådan stämpel som denna svirvel för den är jätte fin. Hela kortet med färgerna och den fina matflickan som tillreder maten tyckte jag mycket om.
Förlåt mig men jag gjorde fel när jag la in swapkorten så det kommer en och en ska snart lära mig hur man ska göra hoppas ni har överseende med detta denna gången.

Kram Hillevi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar